Ftáčnikove výkriky do prázdna

Autor: Robert Puk | 3.11.2014 o 11:53 | (upravené 3.11.2014 o 16:08) Karma článku: 32,93 | Prečítané:  3359x

Tak som dostal dnes ráno do poštovej schránky "noviny" Bratislavský kuriér, hlásnu trúbu magistrátu a ňom vloženú predvolebnú skladačku kandidáta na post primátora Milana Ftáčnika, s heslami ako zo straníckej príručky spred roku 1989. Nemôžem poprieť je stručná, prehľadná, no v podstate nič nehovoriaca o nových plánoch, víziách a hlavne približnom časovom rozmedzí, kedy sa majú sľubované zmeny uskutočniť.

Tým približným termínom sa však vyhýba aj Ivo Nesrovnal, ktorý chce riešiť toľko vecí a naraz, že by na to nestačil ani celoslovenský rozpočet.

Ale pekne po poriadku. Úvodné heslo Ftáčnikovej skladačky hovorí: "Skúsenosti a Slušnosť". Áno, ako človek je naozaj slušný, to nemôžem popriek, takmer vždy sa usmieva. No radšej by som mal primátora, ktorý síce nakričí, ale problémy rieši. Váš problém ako obyvateľa a voliča, končí keď po návšteve jeho kancelárie zatvoríte dreve. (Teda, ak sa k nemu prebojujete.) Opovážlivé sú aj jeho slová, že Bratislava je v lepšej kondícii ako pred štyrmi rokmi. No neviem, cesty sú rozbitejšie, developeri si robia čo chcú, čierne stavby rastú, zeleň sa devastuje od Devína až po Raču, nevynímajúc sídliská, doprava kolabuje a nielen tá hromadná, most je v nedohľadne a magistrát nie je schopný sprevádzkovať pár metrov Štúrovej ulice, o hlavnej železničnej stanici ani nehovorím. (Hoci teraz pred voľbami sú obe staveniská plné robotníkov a stavebnej techniky. Cez leto sa tam prechádzal vždy len jeden zúfalec.) Pri fotografiách z Bratislavy, ktoré sa objavujú na Facebooku sa nám smeje celé Slovensko, a to právom.

Primátor Ftáčnik sa chváli tým, že sa nám podarilo získať veľké európske peniaze na rozvoj mesta. Asi s nimi dobre hospodári, keď európska komisia zastavila financovanie stavby Starého mosta. Ďalšie heslá ako Normálny človek a Rodený Bratislavčan nebudem ani rozoberať, sú to prázdne slová.

Zaujali ma však tie pod názvom Kompetentný primátor a Oceňovaná metropola. Bohorovne uvádza, že magistrát dal, s využitím fondov EÚ, do rozvoja bratislavskej verejnej dopravy, počas posledných štyroch rokov, viac ako 300 miliónov eur na nákup moderných vozidiel MHD, akúsi výstavbu nájomného domu a rozvoj cyklotrás, tým sa mimochodom chváli aj Bratislavská župa, tak teraz neviem. Od vodičov MHD viem len jedno, väčšina trolejbusov, autobusom a električiek je niekoľkokrát repasovaná, nie je výnimkou rok výroby 1990, mnohé sú zožraté hrdzou, a tie nové väčšinou stoja na dvore Dopravného podniku, pretože sú zatiaľ nefunkčné?! A to ide viac ako polovica ročného rozpočtu na financovanie MHD, žeby generálny riaditeľ Dopravného podniku mesta Bratislavy a skrachovaný podnikateľ a neúspešný novinár, ale hlavne Kmotríkov kamarát Ľubomír Belfi potreboval postaviť ďaľšie vily, jednu luxusnú totiž na Brusnicovej ulici, na Kolibe už má. Spomeňte si ako sa pri uvádzacej jazde, v lete, pán primátor Ftáčnik v jednom z nich potil, až takmer skolaboval. Len pre zaujímavosť dodávam, že vyrobené boli v plzenskej spoločnosti SOR, ktorú ako inak vlastní JaT.

Preto, ak by som chcel vymenovať všetky devastačné kroky pána primátora Ftáčnika, potreboval by som na to približne koľko knižného priestoru ako má Ottů v náučný slovník. A ešte jedna vec, ak som nominant jednej  a parlamentnej strany v tomto prípade strany Smer, tak sa k nej hlásim a nekandidujem ako nezávislý, len preto, lebo dnes je to populárne. Takýchto nezávislých, závislých na stranách máme v bratislavskom komunále ako maku! Tiež vám ich rád predstavím.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Minúta po minúte: Fico bude opäť kandidovať na šéfa Smeru, s Kaliňákom útočili na médiá

Vo funkcii podpredsedov skončia Čaplovič a Paška. Kandiduje aj Kaliňák.

DOMOV

Odhalila kauzu predsedníctva. Odkiaľ prišla Zuzana Hlávková?

Gymnázium, ktoré navštevovala, jej plánuje vyjadriť verejnú podporu.

EKONOMIKA

RegioJet skracuje svoje vlaky do Košíc, na prevádzku má málo vozňov

Jazdiť bude len so siedmimi vozňami.


Už ste čítali?