Bude v Bratislave doprava kolabovať aj po voľbách?

Autor: Robert Puk | 18.10.2018 o 8:57 | Karma článku: 4,33 | Prečítané:  1707x

Bude. A to dovtedy, pokiaľ budú v mestskom zastupiteľstve sedieť stále tí istí poslanci. Pretože pri každých voľbách prichádza len k minimálnym zmenám.

Kolabujúca doprava má viacero príčin, skúsme si ich pomenovať.

Predovšetkým sú to dlhé čakacie doby cestujúcich na zastávkach MHD, zažívam to roky. Obyvateľ nášho mesta nebude čakať, a to v rannej špičke 12 alebo 15 minút na spoj a tak si zoberie radšej auto. A keď si zvykne jazdiť autom, už ho na hromadnú dopravu nedostanete. Dopravný podnik môže odjazdiť len toľko kilometrov, koľko si magistrát objedná. A dopravný podnik sa roky rokúce tuneluje, vymenilo sa už mnoho riaditeľov a každý odchádzal zo svojej funkcie ako niekoľko násobný milionár.

Existuje na magistráte dopravná komisia mesta, ktorú tvoria niektorí mestskí poslanci. Pozrel som si zoznam a viem, že nikto z nich sa nemusí každé ráno presúvať do práce po Bratislave. Buď pracujú v samosprávach vo svojich mestských častiach, ako napríklad Jozef Uhler, ktorý je predseda dopravnej komisie mesta, člen dozornej rady Dopravného podniku mesta Bratislavy, ale je aj zástupcom starostu v Jarovciach. Takže sedí v teplúčku na radnici vo svojej obce a čo sa deje každé ráno v Bratislave ani netuší. A netýka sa to len dopravnej komisie mesta. Zo 45-tich poslancov mestského zastupiteľstva musia za prácou každé ráno cestovať tak maximálne štyria.

Teraz samotné cesty. Z mnohých jazdných pruhov doležitých ciest vznikli parkoviská. Choďte sa pozrieť ako vyzerá Krížna ulica, z jedného jazdného pruhu je parkovisko, na druhom sú odstavené autá s blikajúcicmi svetlami a motoristi jazdia po električkovej trase. Inak takto blikajúce autá sú už pre Bratislavu samozrejmosťou - odstavný pruh a dočasné parkovisko takto vzniklo aj zo Štefánikovej ulice a to aj napriek tomu, že spája dve časti mesta a jazdí po nej 12 spojov mestskej hromadnej dopravy. Myslíte si, že to niektorého komunálneho poslanca zaujíma? Uzezpečujem vás, že snáď desatinu z nich.

Z bratislavských komunikácii sa v mnohých prípadoch stali stavebné dvory pre materiál a stroje developerov. Tu miestne samosprávy priamo porušujú stavebný zákon. Ale sťažovať sa na porušovanie zákonov samospráv? To na Slovensku nezaujíma vôbec nikoho.

Všetky tieto body majú jedného spoločného menovateľa, neschopnú, arogantnú samosprávu, ľudí odtrhnutých od reálneho života. Ak ich vy obyvatelia nevymenia, kvalita života v tomto meste sa bude len zhoršovať.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Gajdoš chce v Bratislave hrob neznámeho vojaka za státisíce eur

Socha komunistu Čulena skončí v sklade.

Dobré ráno

Dobré ráno: Čo znamená, keď to dáte na Matoviča

Ako demokrati hľadali kandidát na prezidenta.

KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Danko chce bozkávať vence

Na klamstvách spoluprácu založiť nemôžeme.


Už ste čítali?